هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
naroto2010
الأعضاء
الأعضاء
naroto2010

ذكر عدد الرسائل : 239

الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي Empty
مُساهمةموضوع: الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي   الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي Icon_minitime2008-12-10, 13:30

هناك نوعان من تبادل الجي بوكس:
الاول التبادل الافتراضي اي انك تتبادل بشئ اصلا لا تملكه يعني بتعطي الشخص المتبادل معك كروت شخص اخر ايضا متبادل معك يعني انت الوسيط فقط بين تاخد منهم الاثنين و لا تعطيهم شئ لانك لا تملك كروت حقيقيه علي سطرك
الثاني و هو اللوكال اي انك عندك كارت اشتراك حقيقي علي سطرك و تستطيع التبادل مع اشخاص اخرين يملكون كروت حقيقيه و تكون المشاهده رائعه دون تقطيع نهائي
سؤال يتبادر لذهنك صاحب الكارت اللوكال حيخسر ايه لما يتبادل مع افتراضي حرد عليك و اوقولك مش حيخسر اي حاجه بس مش حيبقي مستفيد اي شئ من السطر الافتراضي مجرد حيزود عدد السطور بدون اي داعي الا اذا كان صاحبك
انا عندي اقتراح ممكن يفيدك انت تريح دماغك من تبادل الافتراضي لانك بتتبادل علي الهوا انت بتعطيه الهوا و هو بيعطيك الهوا ايضا
انت تشتري كارت اشتراك اصلي للجزيره الرياضيه اول اشتراك ب40 دولار و التجديد ب25 دولار كده انت دخلت نادي اللوكال و تقدر تتبادل مع اي شخص عنده لوكال لكروت باقات اخري اي باقات انت تفضلها و ممكن تضيف اسطر اصدقائك عندك يتفرجو من كرتك اللوكال و الكروت اللي متبادل معاه كل ده باقل من نصف اشتراك النيوكامد
anouti sat
الأعضاء
الأعضاء
anouti sat

ذكر عدد الرسائل : 203

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي   الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي Icon_minitime2008-12-11, 10:03

مشكور أخي على التوضيح
Photo-amine
الأعضاء الجدد
الأعضاء الجدد
Photo-amine

ذكر عدد الرسائل : 1

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي   الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي Icon_minitime2008-12-25, 17:50

مشكور أخي
majnouno
الأعضاء الجدد
الأعضاء الجدد
majnouno

ذكر عدد الرسائل : 17

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي   الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي Icon_minitime2008-12-27, 11:27

مشكور أخي

الفرق بين السطر اللوكل والسطر الافتراضي
صفحة 1 من اصل 1